HomeJongeren

Jongeren

WIE ZIJN DE SGP-JONGEREN?

SGP-jongeren is met ruim 9.000 leden van 11 t/m 28 jaar de grootste politieke jongerenorganisatie van Nederland. Ze bestaat sinds 1934 en dat maakt de SGP-jongeren ook de oudste! Met een christelijke visie op de samenleving en velen activiteiten wil de SGP-jongeren de belangen van jongeren vertegenwoordigen en hen betrekken bij de politiek.

SGP Jongeren Landelijk: http://www.sgpj.nl/

SGP-JONGEREN Vallei & Rijn

SGP-jongeren Vallei & Rijn richt zich op de jongeren in de gemeentes Renswoude, Rhenen, Scherpenzeel, Veenendaal en Woudenberg.

Het doel van het bestuur is om jongeren te betrekken bij de politiek in het algemeen en bij de SGP in het bijzonder. Een partij zonder jongeren is immers een partij zonder toekomst! We willen jou daarom vertrouwd maken met de SGP en de staatkundig gereformeerde beginselen.

Dit doen we door het organiseren van debatavonden en andere activiteiten. Zo hopen we dat jij je betrokken gaat voelen bij de SGP en de SGP-jongeren!

Voor meer informatie over activiteiten voor jongeren verwijzen we je naar de website van de SGP jongeren Vallei en Rijn:

SGP Jongeren Vallei en Rijn: http://www.sgpjv.nl/